Vince Ray's Kustom Korner

Im such a one trick pony…. FINISHED

1

ive had this '93 falcon for a few years now and this is about the 4rth time i repaint it. it was pearl white for a while but i did a crappy job on the paint that i just wanted to redo it buy with more flavor this time.

so i did the tattoo thing again but its a little different this time in that i bursted the whole thing and i also did leopard print down the sides and neck....although it came out looking more like snow leopard

6

Another masterpiece!

– Bob Howard

What he said.

7

Damn! Yeah, One trick Pony my Arse.

9

Holy carp! that is ridiculous! Love it!

10

You didn't happen to study under Vince Ray, did you? Your work is very similar.

11

A one trick pony?

You got to be kidding me.

That's awesome.

12

I'd be very content to have that "one trick" up my sleeve - nice job!

15

Wonderfully beautiful work. If I had such a trick, I'd count myself beyond fortunate. Super.

16

One trick....painting awsome stuff! Looks so cool.

17

One trick pony? More like a frickin' 20 mule team if you ask me! Those tats look better on a guitar than they do on skin!

18

Gods teeth man, that's fantastic!

19

Absolutely awesome! You are a gifted artist, Rattlecat!

20

Man, that is spectacular!

21

thanks all for the kind words. i say one trick pony cause thats the 3rd tattoo one i do......and so far its also the best. but i kinda feel like its nothing new. although i think this is the last tattoo one i do cause sailor jerry might sue me!

and no i didnt study under Vince Ray, or over him for that matter but you can see the influence. i love Vince Ray's work and i only wish to be able to come up with original ideas later on. i should be finishing this thing up on Wednesday, it looks surprisingly good with gold hardware too

23

You know I love the Sailor Jerry flash that you put on guitars -- and you're so good at it. But you also made that Aztec-themed guitar, so there's no way you're a "one trick pony".

The "Hellbound" on the back made my jaw drop. That is so bad @ss. I don't even care what's on the front and the sides after seeing that.

24

finished! i think im gonna call her Cliche. it looks absolutely beautiful all put together and plays better than when i had her together before. i couldnt put her down last night!

i meant the one trick pony thing kinda lightheartedly. i know ive done some cool shit and this is the latest in the bunch. im just glad they come out this cool and that you guys like them.

i dont know where the inspiration came from to change it from homeward bound to hell bound but i gotta agree about it being badass!

25

close up.... check out the "born to lose" ribbon


Register Sign in to join the conversation