Modern Gretsch Guitars

Hvor alsidig er Gretsch Electromatic G5420?

1

Så jeg tænker på at købe en ny guitar, der vil erstatte og fungere som en opgradering fra mine begyndere Harley Benton. Jeg prøvede Gretsch Electromatic G5420 i orange den anden dag, og jeg elskede virkelig tonen og dens udseende. Jeg har dog hørt mange gange, at Gretsches er tilknyttet og kun for rockabilly og country, men jeg spiller mest indie / lo-fi / soveværelse pop kinda ting! Vil Gretsch arbejde eller være alsidig nok til at håndtere disse genrer? usps tracking showbox Tak fyre i råd!

2

(I can’t write Danish, so I’ll reply in English:) I think you’ll be very happy. Gretsch guitars have a reputation for Americana sounds but they get very nicely dirty when required. And jangly. They’re just really versatile.

4

It is rare to see such as the post. I am glad to visit your site. Thanks for sharing the informative information through the article. and all the details are awesome and good in this post. t rex game

5

I use my G5422 for rock, blues, fingerstyle, and Funk. These are very versatile guitars and I don't think you have any problems with it for whatever genre of music you wish to play.

6

Jeg spiller rock gennem mine Gretsch-guitarer højt og stolt! Jeg tror, du virkelig vil nyde G5420.

Velkommen til vores afhængighed.

Register Sign in to join the conversation